• 23 تیر 1403
  • 84

مراجعه بیش از ٢٠ هزار بیمار به بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان قمربنی هاشم(ع) جوین

در سه ماه اول سال۱۴۰۳ بیش از ٢٠ هزار بیمار با مراجعه به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان قمربنی هاشم (ع) جوین، از خدمات درمانی و اورژانسی این مرکز بهره مند شده اند.

 مراجعه بیش از ٢٠ هزار بیمار به بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان قمربنی هاشم(ع) جوین

 از مجموع مراجعین به اورژانس ١٨ هزار نفر به صورت سرپایی و حدود ۲ هزار بیمار در اورژانس بیمارستان بستری و خدمت دریافت کرده اند.
همچنین از ابتدای فروردین ماه تا پایان خرداد سال جاری ۵۰۰ عمل جراحی در زمینه جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی و... توسط متخصصین برای بیماران ارائه شده است.

علاوه بر این نیز به لحاظ بهره مندی بیمارستان جوین به بلوک زایمان، در فصل بهار 151 نوزاد در این مرکز متولد شده که از این رقم ۳ مورد دو قلوزایی ثبت شده است.

علاوه بر خدمات ذکر شده در این مرکز، بیش از 7 هزار خدمت نیز در بخش های پاراکلینیک در بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) به بیماران سرپایی و بستری ارائه شده که از این تعداد بیش از ۵ هزار خدمت برای بیماران سرپایی و حدود ۲ هزار خدمت نیز برای بیماران بستری بیمارستان انجام شده است.

رشد چشمگیر پذیرش ها و خدمات ارائه شده به بیماران در فصل بهار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از اعتماد مردم عزیز و فهیم این شهرستان به تنها بیمارستان دولتی شهرستان جوین بوده است.

{news-gallery}
نظرات کاربران
این خبر فاقد نظر می باشد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *