• 23 تیر 1403
  • 105

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیرین سلامت خوشاب

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان خوشاب در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان در محل فرمانداری برگزار شد؛ از مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیرین سلامت در سه ماه اول امسال خبر داد.

 مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی خیرین سلامت خوشاب

سید مصطفی حسینی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مجمع خیرین سلامت را ورود به اقدام‌های اثربخش در حوزه پیشگیری و سلامت عنوان کرد و گفت: خیرین سلامت شهرستان از ابتدای امسال ده میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در طرح های عمرانی و خرید تجهیزات پزشکی در جهت ارتقای کیفیت خدمات و بهبود شاخص‌های سلامت جامعه مشارکت داشته اند.

دکتر علی شاهی عضو هیات مدیره مجمع نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از راهکارهای مؤثر در خصوص کاهش هزینه درمانی مردم، استفاده از ظرفیت خیرین سلامت است که بایستی با برنامه ریزی اولویت ها مطرح و اجرائی شود و از کسانی که تمایل به مشارکت نیک اندیشانه در حوزه سلامت دارند دعوت به سرمایه گذاري می شود.

وی در بخش دیگر از صحبت هایش استفاده از ظرفیت های فکری و قدرت مدیریت خیرین سلامت را مورد تأکید قرار داد و گفت: در حوزه سلامت خیرین عزیز علاوه بر استفاده از تمکن مالی باید از قدرت مدیریت نیز برخوردار باشند چرا که استفاده از هر دو ظرفیت فکری و مالی خیرین مورد توجه است.

گفتنی است در پایان این نشست مسائل مهم حوزه سلامت شهرستان و نیازهای اولویت دار حوزه های مختلف توسط اعضاء هیئت مدیره ارزیابی و بر لزوم اولویت بندی و ورود به حل مشکلات مورد اجماع تأکید شد.

{news-gallery}
نظرات کاربران
این خبر فاقد نظر می باشد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *